  • Data: 2003-05-22 14:25:50
    Temat: Re: [mBank] KK i limit !!
    Od: "Bob" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ktory klient jest dal banku lepszy: ten co trzyma od jakis 18 miesiecy (z
    > czasow lokat antybelkowy) powiedzmy 50 000 PLN, czy ten ktoremu wplywa co
    > miesiac na dwa dni 2500 PLN ?
    > I jak mysisz, ktora kwote jest latwiej na podane okresy pozyczyc od kumpla
    ?

    zdecydowanie lepszym klientem jest ten ktory ma stale wplywy, kazdy
    bankowiec Ci to powie
    i nie mowimy tutaj o wplatach wlasnych tylko o stalych wplywach wynikajacych
    ze stosunku pracy lub pokrewnego

    > Ale to tak naprawde na marginesie, sprecyzuje chodzilo mi o to, ze suma
    lokat
    > _nie_ma_zadnego_ wplywu na wielkosc limitu kredytowego, ktory przyznaje
    bank.
    > Klient ktory ma 50000 na lokatach i 2500 wplywu co miesiac dostanie taki
    sam
    > limit jak ten co ma tylko 2500 wplywu. Ma to sens ? Dla mnie nie....

    po prostu banki nie biora pod uwage lokat, tak juz jest

    poza tym kk mozesz wyrobic w kazdym banku, nawet nie majac tam rachunku,
    lokat czy jakichkolwiek wplywow

    przynosisz zaswiadczenie o zatrudnieniu i zarobkach i bank ocenia twoja
    zdolnosc
    kredytowa i do tego dostosowuje limit na karcie

    poza tym nalezy pamietac, ze bank dajac ci kk udziela ci kredytu
    i zainteresowany jest jego terminowa splata, a stale wplywy i zatrudnienie
    daja taka gwarancje

    natomiast kiedys tam zalozona lokata NIE

    pozdrawiam
    Bob