  • Data: 2006-04-21 07:57:12
    Temat: Re: [mBank]KK - najnizsze na rynku oprocentowanie ?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:vo1g42lss7vl8pspv9tc02rj6jr26qn8hk@4ax.com...

    > Masz tę kartę? Czy to wygląda tak: w momencie generowania
    > wyciągu
    > liczą
    >
    > saldo * 0,65% / 12
    >
    > i to doliczają do salda?

    Nie mam tej karty, z tego co napisal kzysztof_krawczyk, to w ogole
    nie jest to jednak stopa roczna jak mi sie wczesniej wydawalo,
    tylko miesieczna. Nie wiem skad sie biora drobne niezgodnosci, bo
    wychodzi nieco mniej niz 0,65%, pewnie uzywaja jakichs zaokraglen
    w podstawie.

    0,65% ubezpieczenia miesiecznie to na oko jakies 8% rocznie, plus
    oprocentowanie okolo 12%, ktore ma byc po okresie promocyjnym
    ladnie sie komponuje lacznie do wysokosci ponozonych kosztow
    bliskich maksymalnym dozwolonym (bodajze 22% obecnie).

    Typowa karta dla kolekcjonera, rezerwowa lub ewentualnie dla
    uzytkownika nastawionego na szczegolny sposob jej uzywania. Choc
    trzeba przyznac, ze przy niewielkich obrotach, oplaty za to
    ubezpieczenie nie sa zabijajace. Przy obrotach rzedu 10k na
    miesiac karta jest kosztowo zabijajaca, zreszta podobny numer
    wycieli w Rajfim z ubezpieczenuiem Protektor Plus (tylko ze tam
    mozna z
    niego latwo zrezygnowac no i jest tansze, a w Nordei wprawdzie
    pojawil sie kiedys glos na grupie, ze mozna, ale raczej wydaje
    sie, ze nie jest to trywialne dokonac skutecznej rezygnacji).

    Idealny sposob na wtopienie przy tej karcie, to wykonywanie
    wysokich transakcji na krotko przed generowaniem wyciagu. Wtedy
    zysk z grace periodu maly, a koszty ubezpieczenie ciagle tak samo
    duze.

    marekz