    From: "Bankokształciuch" <J...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - KK "rozliczone" blokady
    Date: Mon, 19 Nov 2007 01:28:57 -0800 (PST)

    On 18 Lis, 20:53, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Kupilem cos w sklepie internetowym poza granicami w kraju. Zakup zostal
    > rozliczony, a pomimo tego nadal wisza blokady.

    [ciach]
    > Czy to normalne ? Pierwszy raz cos takiego widze na KK.

    Miałem podobną sytuację. Zakupiłem coś w sklepie internetowym
    zagranicą. Po kilku dniach zauważyłem, że zakup został rozliczony z
    datą o jeden dzień późniejszą niż faktyczna data zakupu, plus
    dodatkowo w blokadach "wisiała" jeszcze jedna operacja z tego samego
    sklepu, na tą samą kwotę, której data z kolei była już zgodna z datą
    zakupu.

    Zgłosiłem to na mLinię, gdzie dowiedziałem się, iż bank standardowo
    blokuje kwoty transakcji niejako z "polecenia" sklepu. Przekazano mi
    róznież, że sklep internetowy ma 2 tygodnie na "poprawę" przesłanych
    danych do banku (wycofanie lub rozliczenie transakcji) i że mam
    czekać. Jeżeli po dwóch tygodniach blokada nadal będzie istnieć wtedy
    mam zgłosić reklamację.

    Cóż, dziwne to dla mnie było... ale zrobiłem tak jak chcieli. Po 12
    dniach (jeżeli dobrze pamiętam) blokada zniknęła. Nadal jednak nikt
    nie potrafił mi wytłumaczyć, dlaczego rozliczona została blokada/
    transakcja z datą o jeden dzień późniejszą niż data faktycznego
    zakupu, a blokada z dnia faktycznego zakupu została usunięta.

    --
    Bankokształciuch