  • Data: 2008-12-06 15:21:55
    Temat: Re: mBank KK - waluta rozliczeniowa
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 06 Dec 2008 16:10:42 +0100, Schliesky napisał(a):

    > Tylko z tego co czytam na grupie, ta karta chyba jednak odpada, ze
    > względu na fatalny podgląd operacji. Faktycznie jest tak źle?

    Polbank? Chyba tak, nie widziałem.

    Ale to co widzę w Aliorze bardzo się nie różni: jest tylko limit karty
    ogółem, limit dostępny, limit wykorzystany i kwota blokad (w innym
    miejscu...).
    Nie wiem nawet jaki mam okres rozliczeniowy.

    Jest jeszcze magiczny guziczek "wyciąg z rachunku karty", ale po jego
    naciśnięciu pojawia się napis "wystąpił błąd OK" i tyle.

    Sposób prezentacji karty w mBanku bije Aliora na głowę.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl