  • Data: 2010-03-16 21:56:23
    Temat: Re: [mBank] - MasterCard Debit Gold
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:hnos17$gkh$1@inews.gazeta.pl...

    > Uściślij: chciałbyś uzywać imiennej karty dodatkowej wydanej do własnego
    > konta z wytłoczonym nie swoim imieniem i nazwiskiem ?

    A w czym problem? Niestety juz wiem, ze sie nie da, bo...

    <cite>
    Witam,

    uprzejmie informuje, i? posiadaczem dodatkowej karty kredytowej mo?e zostaae
    wy??cznie osoba, która jest u?ytkownikiem rachunku eKonto, tj.:

    - wspó?posiadaczem/pe?nomocnikiem rodzajowym do dysponowania rachunkiem
    - pe?nomocnikiem szczególnym ustanowionym do eKonta

    W przypadku zastrze?enia/ zamkniecia karty g?ównej karta dodatkowa pozostaje
    w pe?ni u?yteczn? kart?.

    W przypadku dalszych pytan prosze o kontakt.
    </cite>

    Nie wiem skad tu sie wziela KK, ale zakladam, ze to przejezyczenie...

    MK