  • Data: 2010-03-20 19:28:25
    Temat: Re: [mBank] - MasterCard Debit Gold
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    W sumie to trochę się dziwię bankom, że nie mają w swojej ofercie czegoś
    takiego jak właśnie karta debetowa z cashback x%. Przecież to są same
    zalety i mam wrażenie, że nawet opłata się do tego dorzucić wszystkie
    bankomaty darmowe a kartę dawać za darmo. Wiadomo, że ileś osób używałaby
    takiej karty tylko do wypłat (w sumie po ostatnich obniżkach, to nie
    będzie już takie kosztowne), ale myślę że ten cashback x% byłby nie lada
    motywacją do działania dla posiadacza. Na przykładzie takiego mbanku, to
    mamy same korzyści, bo tak kasa leży na koncie bez żadnego procentu, przy
    płatności kartą od razu jest banku i nie ma żadnego GP. W przypadku
    reklamacji fraudu to samo - kasa klienta a nie banku jest zablokowana.
    Każdy z klientów banku może być posiadaczem takiej karty bez zbędnych
    formalności i grzebania w BIKu.

    Xenocide