  • Data: 2009-01-23 10:50:14
    Temat: Re: [mBank] Oferta zmiany warunków kredytu
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    kris pisze:

    > A umową masz?

    Mam, dokopałem się.

    > Nie słuchaj infolinijek bo one zaproponuja tobie to co dla nich korzystne.

    A w dupie to już mam, szkoda mi zdrowia. Wkurza tylko niekompetencja -
    pani obok telefonu z pewnością w głosie wciskała mi że moja umowa
    została podpisana po jakimś tam terminie i na pewno objęta nowymi zasadami.

    Po jaką cholerę pseudokonsultanci, skoro człowiek i tak musi sam do
    wszystkiego dojść by mieć rzetelną informację.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio