  • Data: 2011-03-31 19:04:07
    Temat: Re: [mBank] Przedłużenie promocji mLOKATY jednodniowej
    Od: "mx" <@m...@o...pl@> szukaj wiadomości tego autora

    >Akurat mBank jest moim zdaniem jednym z najlepszych banków. Większość
    >rzeczy można załatwić zdalnie, a nie tak jak w prawie wszystkich bankach
    >"proszę iść do oddziału", a oddział czynny wtedy kiedy człowiek pracuje.
    >Poza tym sam fakt biegania do oddziału z byle głupotami jest sam w sobie
    >durny.

    Co ty piep......?
    Mam mB, VW, Alior, Meritum, DB i Citi. Tylko Aliora mam pod ręką, reszta
    ~100 km. We wszystkich byłem 0 słownie: zero razy. Do Aliora zachodzę
    wyłącznie jak chcę wpłacić kasę.

    > Oferta mBanku w niektórych aspektach jest gorsza niż kiedyś, w innych jest
    > lepsza i sumarycznie nie jest tak źle. Poza tym sporo produktów dodanych :
    > biuro maklerskie, fundusze, ubezpieczenia.

    Mam OC u nich, ale drugie kupuje w DB ubezpieczenia.

    >Nie można też zapominać o super wygodnym i funkcjonalnym dostępie przez
    >internet z czym mimo wszystko wiele banków sobie nie radzi.

    Powalasz mnie. A to niby czemu system mB jest taki idealny. W każdym innym
    jest wiele rzeczy prostszych i lepszych niż w mB. Lokuje się co najwyżej w
    środku stawki. Pewnie przewyższa Getiny, półbanki, itp.? Nie wiem, nie
    próbowałem.