eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] TERAZ!!!!Re: [mBank] TERAZ!!!!
  • Data: 2008-01-17 08:53:45
    Temat: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Od: "Z" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Olisadebe" <O...@a...com> wrote in message
    news:fmkvan$n03$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Anna napisała:
    >
    >> Piękny przykład odwracania kota ogonem. Należy czytać tak:
    >> 1. Podesłano nam błędne informacje;
    >> 2. Podchodzimy do nich całkowicie bezkrytycznie mając w nosie klienta i
    >> nie dbając o jego interes; przesłanych danych nie weryfikujemy pod kontem
    >> zgodności z prowadzonymi usługami
    >> 3. Księgujemy jak leci, czy ma sens czy nie.
    >
    > O naiwności!. Osobiście ksiegują ??, mają 'inteligentny' program?,
    >
    > Gdyby było kilka żądań potwierdzenia transakcji toby zostało to
    > zablokowane, ale było jedno!!.
    > Potem przychodzą obciążenia z Visy i musiało być zaksięgowane !! mimo
    > braków środków .
    > Po prostu awaria systemu informatycznego Visy i nieprzygotowanie systemu
    > informatycznego banku na taka sytuację.
    >
    > Awarie były ,są i będą, Nigdy nie słyszałaś, że nie przyjechał tramwaj,
    > pociąg, samochód się rozbił, ktoś został okradziony na dworcu itd.
    >
    > Teraz jest tylko problem jak szybko informatycy uporają się z usunięciem
    > awarii
    >
    Cale szczescie, ze bank bedzie rownie wyrozumialy wobec Ciebie jak bedziesz
    mial awarie komputera/internetu i nie zdazysz raty za kredyt przelac/splacic
    karte. Wystarczy wyjasnic, ze miales problem techniczny i przelejesz
    pieniadze w najblizszym czasie. Przeciez klient jest dla banku partnerem,
    awarie sie zdazaja i obie strony sa dla siebie w tej kwestii wyrozumiale.

    pozdr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1