    From: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Tak to Panu tylko w mLinii dopasuja...
    Date: Wed, 30 Nov 2005 16:50:11 +0100

    S.T. napisał(a):

    > Była ... w taryfie DIBRE,
    > bo to właściwie jest opłata pobierana przez DIBRE,
    > wcześniej była ... (ukryta ;-)) tylko w taryfie DIBRE.
    > W skutek nacisków i dyskusji na forum,
    > w pażdzierniku została 'pokazana' również w TOIP mBanku.

    Jednakże w dalszym ciągu w "pełnej" tabeli mBanku jest tylko niewielki
    fragment tabeli DIBRE. Więc bądźmy konsekwentni - albo pełną treść
    dodajemy do PEŁNEJ tabeli mBanku, albo nie wprowadzamy klientów w błąd i
    umieszczamy wyraźną informację, że opłat dotyczących eMakreli szukamy w
    tabeli DIBRE... Teraz w PEŁNEJ tabeli mamy wybrane jedynie co ciekawsze
    opłaty z tabeli DIBRE.

    PS stawiam piwo temu, kto mi pokaże na jakiej podstawie mBank pobiera
    opłaty za dostęp do notowań ciągłych...