    From: slavvek <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank a WZ WBK
    Date: Tue, 26 Feb 2008 13:14:16 +0100

    MarP wrote:
    > Użytkownik "Mariusz" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > zl
    >
    > Dla zrozumienia. E-karta powstala ze wzgledow bezpieczenstwa. Przelewasz na
    > jej konto dokladnie wyznaczona kwote transakcji i dokonujesz jej
    > (transakcji). Po czym saldo karty znow wynosi 0,-. Tym sposobem nikt nie
    > jest w stanie fizycznie wziasc wiecej niz wplaciles a tym bardziej wyczyscic
    > cale konto.
    > Pozdrawiam,
    > Marp

    zrezygnowalem z e-karty gdy okazalo sie ze zakupiony za jej pomoca bilet
    kolejowy SNCF (Francja) moge odebrac w lokalnej kasie tylko z karta za
    pomoca ktorej go kupilem. Wszyscy okoliczni kolejarze francuscy sie
    zeszli zeby zobaczyc karte bez paska magnetycznego; jego brak
    uniemozliwil wydanie mi oplaconego biletu, musialem na miejscu zaplacic
    jeszcze raz; mialem szczescie ze byl na to jeszcze czas i wolne miejsca
    w TGV (bo to moje oplacone bylo w naturalny sposob zajete juz przeze
    mnie...). Po kilku miesiacach dostalem zwrot kasy, ale z karta sie
    pozegnalem na dobre i nie odczuwam jej braku. do transakcji przez net
    mam teraz visa-e z Inteligo