eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć... › Re: mBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć...
  • Data: 2007-05-30 08:51:02
    Temat: Re: mBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć...
    Od: Slawomir Gorniak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 29, 9:19 pm, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Ręce opadają... Primo: ja WIEM za ile jestem w stanie wyżyć.

    Teraz tak. Ale nie wiesz czy za 5 czy 10 lat nie najdzie Cie kryzys i
    nie zdasz sobie sprawy, ze dziadowanie za tysiac zl miesiecznie to
    jednak kiepska perspektywa na najlepsze lata zycia, za cene kawalka
    budynku (ktory nota bene zacznie sie sypac i trzeba go bedzie
    remontowac), a takze czy przypadkiem nie wyladujesz na kuroniowce.

    IMHO wyliczyli Ci bardzo realnie.

    S.