  • Data: 2006-02-04 22:22:44
    Temat: Re: mBank aut. spłata KK
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "seba" <s...@w...wroc.pl> napisał w wiadomości
    news:jnplcvdlwhl6.qg73qtfpdszl$.dlg@40tude.net...
    > Witam.
    > Czy można ustawić automatyczną spłatę KK w mBanku?
    > Chętnie bym ustawił spłatę całości dzień przed terminem ale nie mam
    > pojęcia gdzie to się ustawia.

    Pod numerem 0 801 300800 (lub 0[prefix]426300800 - ptrzydatne gdy masz
    jakies darmowe wieczory i weekendy). Wciskasz 1 podajesz nr Klienta, wybrane
    cyfry hasla, potem 0 - czekasz na konsultanta - mowisz o co chodzi...,
    konsultant przelacza do "specjalisty od kart" (badz stwierdza, ze nie ma go
    w tej chwili i kaze zadzwonic kiedy indziej). Specjaliscie mowisz o co
    chodzi... - i masz.

    Pozdrawiam
    SDD