eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - automatyczna splata KK (quiz)Re: mBank - automatyczna splata KK (quiz - odpowiedzi)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: MiKo <m...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - automatyczna splata KK (quiz - odpowiedzi)
    Date: Thu, 29 Jan 2004 02:04:20 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <bv9lhn$3pr$1@korweta.task.gda.pl>
    References: <bv9etu$3l8$1@korweta.task.gda.pl> <bv9hms$5e0$1@topaz.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: miko.ras.wp-sa.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1075337591 3899 212.77.97.9 (29 Jan 2004 00:53:11 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Jan 2004 00:53:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.6) Gecko/20040113
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <bv9hms$5e0$1@topaz.icpnet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:281251
    [ ukryj nagłówki ]

    @ wrote:
    > 1 - c
    > 2 - w tej chwili nie jestem pewna, może tak?
    >
    > Możesz znaleźć stosowny opis na blogu mBanku:
    > http://mbank.kzp.pl/index.php?artykul=0011
    >
    > Też na mforum kiedyś obdyskutowywano temat i podawano informacje o
    > zmianach w działaniu automatycznej spłaty.

    OK, dzieki za informacje ;) W moim przypadku prawidlowe odpowiedzi to
    c-B, czyli splata minimalna (5%) oraz brak jakiegokolwiek komunikatu.
    O ile c) jest dla mnie OK (nie wiedzialem, i twierdze ze dla Kowalskiego
    - nawet z dostepem do sieci - ta wiedza nie jest oczywista), o tyle brak
    komunikatu w tym przypadku to wielki blad. Przeciez nie zostala wykonana
    zlecona przeze mnie operacja, a o ile rozumiem idee komunikatow, wlasnie
    powinienem byc o tym powiadomiony.

    Przy tej okazji nachodza mnie 2 refleksje. Po pierwsze czemu bank nie
    udostepnia w opracowanej i dostepnej formie informacji takich jak ta?
    Jesli nie ma czasu i zasobow na tworzenie takich opracowan, moglby
    chodziasz skopiowac lub podlinkowac w/w strony w swoim FAQ.
    Po drugie: jak widac jedna z mocniejszych stron mBanku byli jego
    uzytkownicy, ktorzy "pomogli w potrzebie" - jesli mBankowi czegos
    brakowalo, uzytkownicy dodali odpowiednie strony informacyjne, lub
    "wymusili" odpowiedz pracownika banku na forum (no za to akurat trzeba
    mBank pochwalic, ze jednak czasami odpowiada, i ze odpowiedzi sa
    dostepne dla wszystkich - a w kazdym razie tych co wytrwale szukaja).
    Obawiam sie ze ostatnia zmiana filozofii mBanku (czyli podejscie do
    klientow skutkujace wprowadzonymi oplatami) moze spowodowac odplyw
    takich chetnych do pomocy uzytkownikow. To tak jakby mBank zamienil
    domene z .org na .com (linuxowcy zrozumieja analogie ;) )

    Miko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1