  • Data: 2010-11-29 15:26:27
    Temat: Re: [mBank] czas sie zwijac
    Od: Michal <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.11.2010 13:20, Andrzej Kłos pisze:
    > to, że na moje konto doszły dziś jakieś dowolne przelewy (nr konta
    > odbiorcy kompletnie nie pokrywa się z moim kontem) to nawet fajnie :) ,
    > ale jaka mam pewność, że moje przelewy dziś poszły tam, gdzie powinny?
    >
    > andy_nek

    Niezła masakra, ale z drugiej strony polecam Wam spojrzenie z szerszej
    perspektywy i... spokój.
    Generalnie niestety takie akcje czekają nas coraz częściej, bo już na
    dzień dzisiejszy to chyba nie istnieje bank, w którym żadnej awarii
    elektronicznej nie było (a na pewno nie bank duży)... Klientów będzie
    przybywać, operacji tym bardziej wraz z popularyzacją bankowości
    internetowej.
    O ile to szybko naprawią to w sumie problem jak każdy inny, tyle, że
    dość spektakularny i zawierający dane osobowe ;) Psioczyliśmy na Aliora
    w marcu- kwietniu br. a jak widać ostoja bezawaryjności, czyli mbank,
    też swoje problemy ma...

    Michał