  • Data: 2002-06-21 22:34:38
    Temat: Re: mBank e-Lukas a przesiadka na Linuxa !
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <m...@p...onet.pl> writes:

    > Można spokojnie korzystać zarówno z mBanku, jak i z Lukasa w
    > Linuxie. Wystarczy Netscape w wersji co najmniej 4.7. mBank działa
    > także w Mozilli, jak z Lukasem - jeszcze nie sprawdzałem. Gorzej za
    > to jest z Inteligo. Wprowadzili ograniczenia i każą wszystkim
    > zmieniać przeglądarkę. Próbowałem instalować Netscape 6.0, ale
    > wyskakują mi errory...

    1) W galeonie (opartym na mozilli 0.8) mi działa.
    2) Te zmiany mnie wkurzyły bo przestało przez nie działać w linksie
    3) Prośba o zmianę przeglądarki pojawia się niekiedy (z przyczyn
    nieznanych) w idiotycznych momentach. Ja np. dostałem ją kiedyś po
    podaniu błędnego hasła (zignorowalem, zalogowalem się jeszcze raz i
    było OK).

    --
    ( Marcin Kasperski | (...) the only completion criterion for the Analysis )
    ( http://www.mk.w.pl | and Design phases is - the date. (Martin) )