  • Data: 2009-08-14 19:31:26
    Temat: Re: mBank - formularz - brak prawidłowej odpowiedzi
    Od: maruda <r...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wemif pisze:

    > Taaak, obchodzisz 17 urodziny i od razu masz 18 lat? ;)

    > Tak by było poprawnie, ale ja nie robię formularzy w mbanku.
    >
    > a.

    Nie byłoby poprawnie (nie byłaby to poprawna ankieta), bo wtedy Twoje
    (czy jego) nie-cało-roczne dziecko miałoby także do 100 lat i to również
    byłaby odpowiedź prawidłowa.
    Poprawnie, to byłoby:
    0-1 roku,
    1-5 lat
    itd.

    ... niedawno stawałem przed Sądem. Na pytanie sędziego o wiek podałem
    "nieukończone X", a sędzia do protokolantki: "X-1"

    Ale banki są od tłuczenia kasy, a nie od logiki.

    A zaokrąglanie, zwłaszcza w dół, to podawanie nieprawdziwych informacji.

    --
    Tnx. Pzdr. Ten Maruda.