    From: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank i FireFox
    Date: Wed, 19 Jan 2005 21:34:15 GMT
    Sender: g...@p...onet.pl@host-ip178-169.crowley.pl

    On Wed, 19 Jan 2005 19:55:20 +0100, nod <n...@o...pl> wrote:

> [...]

    strony mbanku niestety tak maja, ze jak klikniesz w jakis link (np.
    przelewy zdefiniowane) to masz grzecznie czekac, az sie zaladuje,
    ewentualnie mozesz przelaczyc sie na inna aplikacje, badz inne okno.
    ty natomiast w oczekiwaniu na zaladowanie strony przelaczasz sie na
    inny panel w tym samym oknie. i wtedy wlasnie mbank otwiera sie w
    nowym panelu.
    jak ci sie nie chce czekac bedac na tym panelu, ktory sie laduje, to
    otwieraj dla mbanku nowe okno, wtedy smialo mozesz sie podczas
    oczekiwania przelaczyc na inne okno i bedzie OK.

    >Przeglądarki ze stajni Mozilli tak mają niestety, że czasami otwierają
    >się nowe panele :(

    i tam. to nie przegladarki, tylko durnowato napisane strony :)

    G.