    From: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank i abonament RTV
    Date: Tue, 18 Mar 2003 20:21:23 +0100

    news:Dmqda.20893$8L1.200601@news.chello.at...
    > Użytkownik "Bogdan K" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Thx. Jest super :). Poniewaz PP mi ostatnio podpadla troche ich
    pomecze. W
    > zasadzie to dobrze, ze nie chca przyjmowac oplac... jeden podatek
    mniej ;).

    > Pozdrawiam
    > Maciej

    Rzeczywiście było to długie, ale nie do końca rozumiem po co. Od
    stycznia 2001 r. płacę abonament przelewem z mBanku. Njapierw na numer
    rachunku w BZ WBK (numer "odziedziczyłem" po ROR-ze w dawnym PBG, skąd
    płaciłem zleceniem stałym, które notabene niczym się od przelewu nie
    różniło, bo było robione metodą miliona Chińczyków, co widziałem na
    własne oczy), później, po pewnych perturbacjach, kiedy Kartoteka
    Radiofoniczna zmieniła bank na Pocztowy nie informując (mnie) o tym i
    kilka przelewów wróciło - przelewy szły na nr rachunku, który dostałem
    na poczcie, a obecnie Kartoteka sama od siebie uprzejmie mnie
    zawiadomiła, że zmienił się numer rachunku do przelewów abonamentu. Bez
    żadnego zastrzeżenia, że nie można płacić przelewem. Cały numer nowego
    rachunku nie mieści się w mBankowym formularzu (jest a la Pekao SA), ale
    sam obciąłem sobie ostatnie zera, choć na efekt tego trzeba będzie
    poczekać.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl