  • Data: 2002-07-03 06:51:46
    Temat: Re: mBank i bezpieczenstwo e-karty
    Od: RobertS <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WOJSAL napisał(a):

    > Czy do tego momentu - orzeczenia sadowego -
    > pieniadze sa na koncie klienta? Czy bank
    > moze sam zadecydowac o realizacji transakcji?
    zalezy od banku
    na grupie pod tym wzgledem jest chwalona kk citi - kasa jest u klienta

    btw chcialem zrobic testy ve inteligo
    nim zamknalem konto odwiedzilem kilkanascie stron www gdzie trzeba podac
    nr karty celem potwierdzenia wieku (odwiedzalem w celach testowych),
    zarejestrowalem sie w sklepie ktory mi ktos polecil
    i przez 2 tyg. na karcie nie bylo zadnego obciazenia
    oczywiscie 2 tyg. to za malo na powazny test, jak bede mial karte inna
    karte przeznaczona na straty to postaram sie potestowac ja duzej
    --
    roberts
    begin 1 wirus.exe