  • Data: 2009-08-23 09:37:33
    Temat: Re: mBank i potrzeba depozytów - ciekawostka
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" news:23082009.478E1791@budzik61.poznan.pl

    > nie wiem kiedy, ale brak stosowania kapitalizacji dziennej jako
    > najłatwiejszy i najatrakcyjniejszy sposób uatrakcyjnienia oferty jest dla
    > mnie niepojety. Zwłaszcza w takim banku, jak mbank.

    Zgadza się, z drugiej strony banki, które oferują na swoich KO kapitalizację
    jednodniową można policzyć na palcach jednej łapki. Dodać należy również
    fakt, że mBank liderem w dziedzinie nowinek już dawno nie jest i jak już to
    czerpie wzorce (nieudolnie albo wcale) od konkurencji, która jak widać
    również zbytnio się nie garnie do codziennej kapitalizacji odsetek w swoich
    produktach.
    Jeżeli śladem Polbanku czy Eurobanku pójdzie reszta ekipy (np. taki BZWBK
    czy ING) to można liczyć, że bankozaur również ruszy swoje cztery litery by
    sprawić choć odrobinę radości tym, którzy trzymają tam swoją kasę.

    Z resztą ja już przestałem pojmować politykę tego banku. Patrząc na ofertę
    widać, że mają w d... pieniądze klientów i obecny stan jak najbardziej im
    wystarcza a więc również nie mają jakiegoś specjalnego bodźca do zmian - na
    lepsze.