  • Data: 2010-01-16 14:20:10
    Temat: Re: mBank idzie na wojnę z Aliorem
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof" news:hisg8g$1mvp$1@news2.ipartners.pl

    > Fakt jest niezaprzeczalny, ze Alior przestanie przyciagac klientow na
    konto
    > PLN z karta za 5 lub nawet 9zl na miesiac. Dla osob robiacych malo wyplat
    > bankomatow placenie 5zl staje sie nieoplacalne, jakby pomysleli mogliby
    > alternatywnie np. wprowadzic bezplatna karte do wyplat z Euronetu, a inne
    > bankomaty powiedzmy za 1zl od wyplaty.

    Łatwe, proste i przyjemnie ale jak widać nie dla "aliorowej góry"...

    > Mozliwosci pokombinowania jest wiele,
    > a tak praktycznie spowoduje to skasowanie wielu kart.

    Ciekawi mnie czy przyjdzie opamiętanie...

    > W calej innej materii lokat i kont walutowych i tak bija mbank na glowe,
    bo
    > maja kasy do wplaty/wyplaty waluty a to jest podstawa przy drogich
    > przelewach zagranicznych.

    Otóż to - mBank tak naprawdę po za SFI, fajnym systemem transakcyjnym
    ("onlinenowość") i forum z coraz większą ilością tematów bez ładu i składu,
    nie ma nic sensownego do zaoferowania.
    Obsługa z roku na rok coraz gorsza... (a może to polskie społeczeństwo
    głupieje z roku na rok) a niech się człowiekowi przytrafi jakiś problem
    (fraudzik, awaria wpłatomatu itp.) to samopoczucie, że jest się złodziejem
    ma się "jak w banku".
    Po za tym niemiłosiernie wkur... mnie u nich to, że oczywiste problemy,
    które irytują klientów, są przez ludzi odpowiedzialnych za ich występowanie
    kompletnie zlewane (patrz pin offline na Visach i problemy z płatnościami VE
    itp. mBanku m. in. w UK).
    Można by pisać wiele ale po co, zainteresowani wiedzą jak wyglądał kiedyś a
    jak wygląda dzisiaj bank, który wyznaczał standardy. Dzisiaj to nic innego
    jak przeciętniak, który na tle konkurencji nawet nie błyszczy. Niestety
    szefostwo najwidoczniej tego nie dostrzega i wychodzi z założenia, że
    dożywotnio mBank będzie "jechał na marce", który co by nie mówić została
    dość mocno nadszarpnięta, nie tylko przez feralne kredyty hipoteczne ze
    starego mPlanu.