  • Data: 2002-01-22 03:32:43
    Temat: Re: mBank jak burza
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@v...wmid.amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Sun, 20 Jan 2002 23:10:29 +0100,
    przez Laik zostało popełnione co następuje:

    > zlap za telefon i ich pogon. przy wypelnianiu formularza w necie nie
    > zamawialem zadnej karty do zalozonego ekonta. potem przemyslalem
    > sprawe i telefonicznie zadysponowalem obie. przyszly po tygodniu,
    > jednak nie w kopertach mbanku. po nastepnych trzech dniach dotarly:
    > pin do ve i numerek kontrolny do ekarty.
    zaraz chyba zadzwonię... albo może raczej za kilka godzin bo po co mają
    się o tej godzinie stresować;) Albo.. na ich stronce jest zamówienie
    telefonu. Może z tego skorzystać? Nie jest to chyba płatne?

    > czekaj, spojrze na zegarek... jest po dwudziestej trzeciej...
    > niedziela...
    > wiem - w przyszlym tygodniu!
    już wtorek :) Wczoraj przyszła druga koperta z hasłami jednorazowymi
    którą domówiłem w ubiegłym tygodniu. A karty ciągle niet :/

    > a pinu nie masz do dzis ;-)
    mam, mam ;)

    Pozdrowionka

    --