  • Data: 2003-01-25 17:22:19
    Temat: Re: mBank - jak naliczane jest oprocentowanie?
    Od: "NN" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > procenty są doliczane na koniec miesiąca do krowy na
    > koncie (inaczej są kapitalizowane)

    OK, ale nie jestem pewien czy masz racje, bo jesli tak to oznaczało by że
    opłaca się wpłata sporej kasy przed koncem miesiaca i zaraz potem jej
    wycofanie, powiedzcie mi gdzie się mylę
    wpłacamy 29-go 100 000 i wycofujemy 1-go przy więc mamy 416 zł zysku (przy
    5% rocznie) w kilka dni
    nie nie może to być tak naliczane
    :))