  • Data: 2004-01-30 18:35:39
    Temat: Re: [mBank] k...a jeszcze sie oglaszaja
    Od: devnull <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Jan 2004 18:56:49 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote:

    >Użytkownik "Radek B" <r...@f...inv.pl> napisał w wiadomości

    >Głodówki, blokady dróg, petycje do Leppera, skoki z Marriotu, powstania,
    >rozruchy.
    >Słowem - przejebane.
    >:-)

    VW nie prowadzil takiej polityki (dez)informacyjnej i nie nawiazywal takich
    stosunkow z klientami jak mBank, wiec i rozczarowanie bedzie proporcjonalnie
    mniejsze. Zreszta to najgorsze nie musi wcale w dajacym sie przewidziec czasie
    nastapic, moze VW bedzie jeszcze przez lata darmowy i przescignie wowczas mBank
    i w rentownosci i w ilosci klientow i w wielkosci osadu.

    Przypominam, ze wielu sposrod dyskutantow na grupie pbb zostalo pozniej na
    skutek tych specyficznych relacji mBanku z klientami, pracownikami mBanku i
    multibanku, jak widac jednak nie uchronilo to legendy przed zaglada, a moze
    nawet przyczynilo sie do niej (?), kto tam wie co za kulisami sie dzialo.

    dn