eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - kary platnicze przychodza w rozdartych kopertach !!! › Re: mBank - kary platnicze przychodza w rozdartych kopertach !!!
  • Data: 2003-04-07 20:37:06
    Temat: Re: mBank - kary platnicze przychodza w rozdartych kopertach !!!
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moja granica akceptacji "ciekawych" propozycji to poziom ok. 2-3 mln
    > EUR, natomiast znając wynagrodzenia pracowników banków należy
    > domniemywać, że rośnie rzesza takich, dla których kwota kilku -
    > kilkunastu tysięcy jest liczbą magiczną.

    Hmm, tak apropos 'granicy' przypomniała mi się anegdotka sprzed lat
    stu około. Bodajże Shaw spytał pewną damę, czy oddałaby mu się za
    milion funtów. Dama wyraziła uznanie dla takiej kwoty. Na to Shaw
    spytał, czy oddałaby mu się za pięć funtów. Dama:
    - Za kogo Pan mnie ma!
    - To już ustaliliśmy. Teraz się targujemy o cenę.

    MarcineK, który nie wierzy w uczciwość warunkową.

    --
    ( Marcin Kasperski | You have the right to peace, fun, and productive )
    ( http://www.mk.w.pl | and enjoyable work. (Beck) )