    From: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] lokaty "antybelkowe"
    Date: Tue, 13 May 2003 13:33:18 +0200

    Użytkownik "user" <...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b9qilp$kgo$1@news.onet.pl...

    > no nie przejaskrawiaj, az tak intratny interes to nie jest (szczegolnie
    gdy
    > chcialbys to zrobic w tradycyjnych bankach-kolejkach), chyba ze nie masz
    co
    > robic sa inne konta internetowe gdzie mozesz sobie pozakladac lokat ile
    > chcesz
    > no ale zazdroszcze super humoru w pochmurny dzien

    Dlatego dodałem ps.
    Napisalem tez o 1000-cu kont - bo wtedy mozna by mowic o jakims tam zysku
    Wiem, ze to praktycznie niemozliwe - w wiekszosci lokat jest minimalna
    kwota, ktora powoduje wieksze niz 0,49 odsetki.
    Konta natomiast maja tak duze oprocentowanie, ze sie nie oplaca.
    Jedyny zysk z tego watku, to ze wlasnie przelalem 150 na ekonto - zawsze tam
    bylo 0, i bede je tam trzymal, w czerwcu zmniejsze to do 140 - zarobie na
    tym moze jakies 4 grosze - a miec 4 grosze i nie miec 4 groszy to 8 groszy
    roznicy.

    Michał M