    From: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank nad ranem
    Date: Sun, 27 Apr 2003 12:32:30 +0200

    Użytkownik "Latet" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:8135-1051161677@ursus93.spray.net.pl...
    > 10 dni temu dzwonilem tam o 2:45 w nocy i zamowilem
    > opieczetowany dowod dokonania przelewu, akurat to byl
    > przelew dla sadu rejonowego, bardzo wazny i dosc plilny dla mnie
    > (jak wiadomo sad nie honoruje dowodow przelewu bez pieczeci).

    ???
    Zasadniczo honoruje (z jednym wyjatkiem, kiedy przelew zlecony byl w
    terminie, ale do Sadu wplynal zdecydowanie po terminie)... To znaczy dla
    Sadu istotne jest, czy srodki wplynely na rachunek Sadu, potwierdzenie
    przeslane przez strone ma jedynie ulatwiac znalezienie wlasciwego przelewu,
    pieczatka nie jest konieczna (dlatego czasami wystarcza nawet kserokopia
    potwierdzenia).

    Ad meritum: nie wiem, czy mLinia powinna byc czynna 24, 16 czy 8 godzin na
    dobe. Jezeli jednak informuja mnie, ze jest czynna 24 godziny na dobe, to
    mam prawo zadzwonic o 3:00 nad ranem i miec pewnosc, ze bede tak samo
    obsluzony jak o 9:00, czy 16:00. Dla kogos, kto czasami pracuje w przedziale
    7:30 - 2:00 (nastepnego dnia) 24 godzinne telecentrum moze byc elementem
    decydujacym o wyborze banku.

    Grzegorz