eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] numery telefonów Centrum Obsługi Telefonicznej ...Re: [mBank] numery telefonów Centrum Obsługi Telefonicznej ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ewsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] numery telefonów Centrum Obsługi Telefonicznej ...
    Date: Fri, 7 Nov 2003 23:18:36 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 28
    Sender: n...@o...pl@bykowina-132.elsat.net.pl
    Message-ID: <boh5ns$1ba$1@news.onet.pl>
    References: <bmk5ja$lsd$1@nemesis.news.tpi.pl> <bmk6vs$qdo$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <c...@i...dyndns.org> <bmloi7$d9l$1@news.onet.pl>
    <q...@i...dyndns.org>
    NNTP-Posting-Host: bykowina-132.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1068243516 1386 80.51.5.132 (7 Nov 2003 22:18:36 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 7 Nov 2003 22:18:36 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:267359
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości news:qjwvbnmmig3l.dlg@int15priv.dyndns.org...

    > Po 2 tygodniach sprawa się wyjasniła: PeKaO nie wyraziło zgody na
    > połączenia z sieci IDEA (o innych nie wiem).

    Bzdura. Działa i działać powinno. Ktoś coś źle skonfigurował i z zerem na
    początku szło, a bez nie. U mnie już poprawili.

    > Ale najlepsze jest, że na mój mail z pytaniem po 4 dniach dostałem
    > odpowiedź z prośbą o nr telefonu i hasło (abo) lub nr tel i pin2 (POP).

    PUK chciałeś napisać.

    > Odesłałem i zapadła martwa cisza. Wczoraj zadzwoniłem pod *22 i bez
    > zbytnich korowodów (jakies trzy minuty -sprawdzenie na komórce IDEOBOK-a
    > plus kontak rzeczonego z działem technicznym) uzyskałem wreszcie
    > powyższe info.

    Kolejna bzdura made by BOK Idei. :-)

    Nie przejmuj się tym, obsługa klienta w PTK jak zwykle leży i kwiczy.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1