  • Data: 2011-04-01 20:52:04
    Temat: Re: mBank & opłata za kartę do bankomatu
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dziś byłem w wKiosku w jednym z galerii handlowych, i porozmawiałem z
    osobą która tam pracuje jak jest rozwiązana sprawa z podpisaniem umowy
    na otwarcie i prowadzenia eKonta przez osoby niepełnosprawne które mają
    problem ze złożeniem własnoręcznego podpisu na pod umową, i ta osoba
    powiedziała że podpis musi być czytelny, po powrocie do domu
    skontaktowałem się z konsultantem mBanku przez internet [ także w tej
    samej sprawie ] i mi odpowiedział że takie osoby mogą zamiast podpisu
    złożyć odcisk palca, i kto tu ma rację, i jak tą osobą w mKiosku
    przekonać do tego ??