    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] oprocentowanie rach. walutowych?
    Date: Mon, 27 Nov 2006 21:19:37 +0100

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ekf9tt.2ek.1@slaszysz.poczta.onet.pl...
    > Dnia Mon, 27 Nov 2006 17:54:53 +0100, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    > wklepał(-a):

    > A gdzie jest ta korzystniejsza, bo jak dla mnie to są identyczne?

    Na stronie BRE nie ma tabeli pozniejszej, a ta wczesniejsza jest identyczna
    dla Multi i BRE (nie zauwazylem)

    W ING tabela preferencyjna(od 5tys.waluty) wypada ciekawiej i gotowke moge
    sobie wyplacic bez prowizji.
    W BRE pewnie tez sa lepsze tabele, ale zaczynaja sie od wyzszych kwot i nie
    sa publikowane. Ale jezeli poruszamy sie w okolicach 5tys. waluty to
    lepszego banku niz ING nie znalazlem do przeprowadzenia przewalutowania. Dal
    mniejszych kwot ING tez chyba wypada lepiej, ale roznica jest znikoma.