  • Data: 2014-10-29 12:39:15
    Temat: Re: mBank - podtrzymanie sesji w starym intefejsie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości
    On Tue, 28 Oct 2014 17:48:14 +0100, "J.F."
    >Zrobienie przelewu działa, co jeszcze potrzeba?

    Przelew nie, jak nie masz autoryzacji przez SMS. Ale przez ksiazke
    odbiorcow dziala.
    Odbiorcow nie zmienisz.

    Lokaty maja oferte ograniczona, i % nie podaje, ale w "starym
    interfejsie" tez tak bylo.

    Przyjrzec historii KK nie mozna, sprzedac ani kupic akcji nie mozna.

    >Fakt, brakuje koszyka płatności, ale to można obskryptować.

    Na telefonie ?

    >Mi przy domyślbym agemcie icewasel w niektórych opcjach menu mam
    >timeout albo Service Unavialable.

    No fakt - Mozilla wcale nie dziala, ale IE sobie dobrze radzi.
    A nie, za drugim razem i Firefox ruszyl.

    J.