eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank -- porażka ponownie... Re: mBank -- porażka ponownie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank -- porażka ponownie...
    Date: Wed, 7 Jul 2010 23:28:15 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 72
    Message-ID: <i12san$li$1@inews.gazeta.pl>
    References: <i12gqk$kbo$1@inews.gazeta.pl> <i12ost$ht8$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 84-234-42-209.internetia.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1278538903 690 84.234.42.209 (7 Jul 2010 21:41:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Jul 2010 21:41:43 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='Moj Eneuel'
    X-Priority: 3
    X-User: eneuell
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:531422
    [ ukryj nagłówki ]


    "Eneuel Leszek Ciszewski" i12ost$ht8$...@i...gazeta.pl

    > Przewidywany czas odpowiedzi wynosi 48 godziny.

    > Wiadomość została wygenerowana automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać.

    > Refleks szachisty odpada przy refleksie mBanku :) Przecież za
    > 48 godzin nie będzie potrzeby rozpatrywania tej reklamacji. :)
    > Chyba w najlepszym wypadku zamiast mBankowi, zapłacę Tlenofonowi
    > 5 złotych -- za rozmowy telefoniczne związane z tą reklamacją.
    > Zaś w najgorszym i zapłacę mBankowi za niepotrzebny mi wyciąg,
    > i zapłacę Tlenofonowi za rozmowy telefoniczne, i stracę sporo czasu. :)

    Ponieważ 48 godzin to wg mnie za dużo, mBank zaproponował 30 dni. :)

    -=-

    Właśnie przed chwilą dzwoniłem i dowiedziałem się, że:

    -- anulowanie wysłania wyciągu jest możliwe tylko w dniu zgłaszania chęci otrzymania
    kopii (generowania kopii wyciągu) i pracownik, z którym rozmawiałem tuż po
    zgłoszeniu
    chęci otrzymania wyciągu, wprowadził mnie w błąd, twierdząc, iż wówczas
    anulowanie
    wystawienia wyciągu nie było możliwe (mam nazwisko mego rozmówcy)

    -- opłata (5 złotych) zostanie naliczona dopiero w dniu wysłania wyciągu;
    skoro ta opłata nie została jeszcze naliczona (a nie została) nie można
    jej reklamować, ale (co dopiero wynika z rozmowy) skoro ta opłata nie
    została jeszcze naliczona, wyciąg nie został jeszcze wysłany

    -- choć wyciąg nie został jeszcze wysłany, a dzień dzisiejszy dobiega końca
    i raczej nikt dziś (czyli w ciągu najbliższych 50 minut) tego wyciągu nie
    wyśle, nie można anulować wysłania :) wyciągu

    -- można co najwyżej reklamować postawę osoby przyjmującej reklamację
    05 lipca, czyli w chwilę po zgłoszeniu chęci otrzymania kopii wyciągu


    Moje dotychczasowe rozmowy związane z tym anulowaniem:

    data godzina nr czas koszt miasto / operator
    telefonowania telefonu rozmowy

    2010.07.05 12:43:20 0426300800 00:15:10 1.37 Łódź / TP <-- zgłoszenie
    chęci anulowania wysłania
    2010.07.07 00:42:45 0426300800 00:08:05 0.73 Łódź / TP <-- próba
    nieudana (automat zapraszał mnie
    do korzystania z netu, aż w końcu zaproponował,
    abym zadzwonił innym razem
    2010.07.07 22:51:52 0426300800 00:14:38 1.32 Łódź / TP <-- dzisiejsza
    rozmowa, która opisuję

    -=-

    I chyba już wiadomo, dlaczego z mBankiem nie można rozmawiać pisemnie. :)

    W rozmowie telefonicznej pracownik mBanku może mówić cokolwiek -- i tak [szanowny]
    klient
    nie połapie się w tym, że ma do czynienia z niekompetentnymi osobami mówiącymi to, co
    im
    tak zwana ślina przyniesie na język. W rozmowie pisemnej takie coś (plecenie trzy po
    trzy)
    jest trudniejsze. :) Gdy można odwołać się do pisma, można po prostu coś zacytować
    lub
    podkreślić i z czymś zestawić... W rozmowie telefonicznej po prostu można reklamować
    :)
    i reklamować :) -- bank zaś może w tym czasie naliczać opłaty i rozpatrywać
    reklamacje
    w ciągu 30 dni licząc od... Na przykład od słupka... ;)

    -=-

    Jak już kiedyś pisałem -- jakikolwiek udział ,,czynnika ludzkiego'' w tym banku
    jest kłopotliwy. Nierzadko kontakt z tym ,,czynnikiem'' prowadzi na manowce,
    zazwyczaj ćwiczy wytrwałość ;) i oswaja z głupotą. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1