eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - potwierdzenie tożsamości pracownika banku › Re: mBank - potwierdzenie tożsamości pracownika banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!194.109.133.84.MIS
    MATCH!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl!xs4all!feeder.news-service.co
    m!xlned.com!feeder1.xlned.com!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.1
    97.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!
    not-for-mail
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - potwierdzenie tożsamości pracownika banku
    Date: Mon, 01 Mar 2010 10:30:08 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <hmg247$sqa$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hm2rpu$6ia$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <8...@a...kjonca>
    <hm2tmd$des$2@inews.gazeta.pl> <hm2vda$782$1@newsfeed.net.icm.edu.pl>
    <hm30ii$rnr$1@inews.gazeta.pl> <hm36fc$jtt$1@inews.gazeta.pl>
    <hm3e4h$6fc$1@inews.gazeta.pl> <hm5b10$c2r$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hmftvd$met$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ggo50.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1267436487 29514 83.12.170.50 (1 Mar 2010 09:41:27
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Mar 2010 09:41:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hmftvd$met$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:520157
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-03-01 09:30, Lukasz, sq2dyl wrote:
    > W dniu 2010-02-25 08:54, witrak() pisze:
    >
    > (...)
    >
    >> Jeśli nie chcą ode mnie uwierzytelnienia - w ogóle nie ma sprawy. Jeśli
    >> chcą - tłumaczę konsultantowi, dlaczego to jest niedopuszczalne i na
    >> drzewo...
    >
    > Jakich argumentów używasz?
    >
    Zwyczajnie: że żąda ode mnie danych osobowych, a ja wcale nie wiem,
    czy on jest tym, za kogo się podaje, bo dzwoni z nieidentyfikującego
    się numeru (a inne banki dzwonią z numerów, które się identyfikują i
    w dodatku są jawnie związane z tymi bankami), procedura - którą
    proponuje dla potwierdzenia, że on to on - jest wadliwa (tu
    objaśnienie dlaczego) i że w związku z tym ja jestem zmuszony
    zakładać - dla mojego bezpieczeństwa i dla spełnienia wymagań banku,
    że on się podszywa :-), choć prywatnie to nawet mógłbym go może i po
    głosie poznawać... [łącznie około 90 sekund].


    Skutkuje :-)

    witrak()
    PS. jeśli to on mchce mi przekazać wiadomość (np. opdowiedź na
    reklamację, proszę o przesłanie pocztą - wewnętrzną albo tradycyjną.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1