    From: "Chandler" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - pracownicy wykorzystuja dane?
    Date: Tue, 13 Jan 2009 16:06:33 +0100

    > MB: Bank przyznal Panu dodatkowa karte, Visa Classic WP
    > JA: ale jak to, ja o nia nie wnioskowalem
    > MB: mam tu wypelniony wniosek, tylko trzeba podpisac

    Po pierwsze to nie są pracownicy Mbanku tylko osoby na działalności
    gospodarczej. Za wykonaną robotę dostają co miesięczną fakturę, z tak
    zwanych konwersji zwykłych (np. wniosek złożony przez Internet na stronie
    mBanku), mają małe pieniądze, lub wogólne nie mają. Natomiast, jeżeli wcisną
    Klientowi kolejną kartę (zawsze probują, na różne sposoby) to za jedną
    podpisaną kartę mają ok. 100 zł (w zależności od rodzaju karty). Dobrze
    prosperujący "agent" może mieć miesięcznie na fakturze ok. 8000 zł brutto.
    Druga sprawa to to, iż z Mbanku nie dochodzą karty Platinum, ponieważ
    "agenci" nie mają odpowiednich formularzy jeszcze u siebie. Podobno ma to
    się zmienić "na dniach".

    --
    Chandler