  • Data: 2009-04-09 12:43:18
    Temat: Re: mBank prowizja za niewykorzystany limit kredytowy
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 9, 12:39 pm, k...@o...pl wrote:
    > mBank "zaktualizował zmianę" oprocentowania kredytów dla mikrofirm
    > dodano
    > "Z dniem 1 czerwca 2009 roku zostaje wprowadzona prowizja za
    > niewykorzystany limit kredytowy w wysokości 3% w skali roku."

    no, dołożę jeszcze zabawę przy podwyższaniu: Message-ID:
    oglegroups.com>

    Co prawda teraz muszę pamiętać, żeby przed 10-ym kasa na ZUS była na
    koncie, ale to i tak chyba mniejsza upierdliwość niż takie "korzystne
    oferty".

    Ciekawe czy zechcą _mi) płacić 0,3% (a co, nie jestem pazerny) za
    depozyty, których u nich nie złożyłem :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski