  • Data: 2008-02-05 22:36:46
    Temat: Re: mBank rezygnuje z opłat za przelewy!
    Od: "sensei" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:foaegj$nt5$2@news.onet.pl...

    > No i co ? To wtedy mozna sie wyprowadzic.

    Chyba tego nie cwiczyles. Ja juz sie raz z mbanku wyprowadzalem
    przenoszac-wklepujac listy ponad 30 odbiorcow, przenoszac wielomiesieczne
    zlecenia stale etc. Poniewaz mbank zagral wowczas jak zagral nie zamierzam
    wracac z przelewami do mbanku bo ryzyko powrotu oplat jest zbyt duze. A w
    zadne zapewnienia "oplat nie bedzie" nie wierze - na poczatku istnienia
    mbanku tez takie zapewnienia byly a skonczylo sie jak sie skonczylo. Raz
    zawiedziony klient nie wraca szybko a nieprzemyslane dzialania (jakim bylo
    wprowadzenie oplat za przelewy) o ktorych pisalem wowczas na forum mbanku
    wowczas nie znalazly zrozumienia. Moze dobrze ze mbank w koncu zrozumial
    swoj blad ale dla mnie mleko zostalo juz rozlane i zaufania do mbanku w tej
    kwestii nie bede mial