eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - rozsyła nieaktualną taryfę prowizje i opłat bankowych › Re: mBank - rozsyła nieaktualną taryfę prowizje i opłat bankowych
  • Data: 2004-02-18 22:55:38
    Temat: Re: mBank - rozsyła nieaktualną taryfę prowizje i opłat bankowych
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    devnull <d...@n...net> wrote:
    > Jakimi "takimi"?

    Smiesznymi i malo powaznymi. Bo stosujac twoje podejscie nie byloby
    _zadnego_ banku ktory przestrzegalby te zasady, zwlaszcza, ze czesto
    wydajesz arbitralne sady.

    > Tu widze, ze argumentow Ci zabraklo. :)

    razem omawialem ;)

    > Polaczyles tresc z dwow roznych punktow.

    No i? ale uznaje, ze przyjmujesz to jako kontrargument?

    > W jaki sposob przedstawienie fragmentow Zasad Dobrej Praktyki
    > Bankowej (bez komentarza poszczegolnych punktow z mojej strony, zebys
    > nie mial watpliwosci) naruszalo dobre imie banku?

    Wmawiales cos, czego w ich orzumieniu nie bylo i nie mialo miejsca. Dla mnie
    jako gospodarza forum to by wystarczylo.

    > W jednym z postow stwierdzono, ze posty odnosnie nowej TPiO beda
    > kasowane jesli beda poza watkiem do tego wyznaczonym, czyli tym:
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=117
    944&t=117944

    > Zatem w tym miejscu zostal zlamany punkt 2 Rozdzialu IV.

    Ale powiedz mi co ma forum do tego rozdzialu. Bo dalej nie rozumiem. Nie
    rozumiem tez dlaczego nie mozesz przyjac do wiadomosc, ze bank zastrzegl
    sobie, ze moze kasowac takze posty, ktore mu sie po prostu nie podobaja?
    Takie ich prawo - korzystasz z forum to sie na to zgadzasz.
    Jesli nie - nie musisz korzystac.

    > W jaki sposob post cytujacy fragmenty Zasad Dobrej Praktyki Bankowej
    > lamie ten punkt?

    Sugeruje, ze bank zlamal te zasady, co nie jest zgodne z prawda. Jesli nie
    wierzysz - sprawdz i zadenuncjuj mBank ;) Bedzie kupa smiechu.

    > A co te wykresy byly rzetelne i nie naruszaly interesow innych bankow
    > - protest Nordei to niby skad sie wzial? Amra co z Toba...

    Byly rzetelne biorac pod uwage wykorzystana przez mBank metode do obliczen.
    Przeciez nic nie zawywzyli. Nordea protestowala (slusznie) bo jej konto z
    tokenem umieszczono wsrod innych, ktore ich w ogole nie posiadaja. Jednak w
    jaki sposob mialyby byc nierzetelne i naruszaly interesy (co to znaczy w tym
    wypadku naruszac internesu) nie wiem. Liczylem, ze ty mi powiesz. Jak widac
    zawiodlem sie ;)

    > Och, tylko ja mam? A te tysiace postow na forum i na pbb o straceniu
    > zaufania do banku i braku rzetelnosci to niby tylko moje?

    Tysiace? Nie zanotowalem ich az tylu. Zantowalem natomiast, ze w glownej
    mierze pochodzily od kilku, kilkunastu krzykaczy, co biorac pod uwage liczbe
    klientow - jest jakims ulamkiem. Oraz najwazniejsze - to ze Tobie vczy innym
    tak sie wydaje, o niczym nie swiadczy. Zwlaszcza o tym ze bank nie jest
    rzetelny.
    To jakas paranoja, ze ty bedziesz dyktowal bankowi czy ma za cos brac
    oplaty, czy nie. Jesli sie nie podoba - konczysz wspolrace i tyle.

    > Pisalem przy innych punktach.

    Dalej nie rozumiem. Twoje depozyty byly dalej bezpieczne, wiec nie widze
    powodu, zeby uzywac tego argumentu. Bank nie obiecywal, ze wszystko bedzie
    na zawsze bezplatne. Okres "promocyjny" sie skonczyl i musisz to
    zaakceptowac. Jesli nie zaakceptujesz swiadczy to jedynie o Twojej osobie.

    > W tym punkcie nic nie ma o bezpieczenstwie srodkow.

    Ale jest o zaufaniu. Nigdzie nie ma w Zasadach, ze bank ma zawsze urtzymywac
    niezmieniona oferte.
    Jesli widzisz, ze BRE Bank mial bardzo slabe wyniki, Commerzbank mial drugi
    raz z rzedu strate i uwazasz, ze bank nie ma prawa doic klientow, bo cos
    tam - to ja sie pytam o twoje zdrowie psychiczne ;) Bank ma prawo doic
    klientow, a klienci maja prawo wypiac sie do niego dupa i odejsc. I tyle. AZ
    TYLE. Wszelkie bicie piany przez dluzszy czas wskazuje, ze masz jakies
    dzinwe sklonnosci, urazy czy kompleksy. Przynajmniej ja tak to odbieram.
    Rozumie jesli zachwalalbys oferte innych bankow, odradzal uslugi mBanki itp,
    itd. Ty jednak toczysz jakas prywatna wojne, warta lepszej sprawy. I
    zupelnie nie rozumiem twoich prowodow. Bo arguemty ktorych uzywasz sa czesto
    smieszne i malo powazne. Np wyciaganie sprawy Zasad. Jesli nie wiezysz -
    napisz zazalenie do ZBP i poczekaj na odpowiedz.

    > Oczywiscie, ale wlasnie ze wzgledu na lamanie tych zasad mozna bank
    > zaskarzyc do Komisji Etyki Bankowej, a nie ze wzgledu na lamanie
    > prawa, bo tym sie zajmuja inne instytucje.

    Musisz jednak _udowodnic_ ze bank je zlamal, a nie domniemywac czy osadzac.

    > Jakby sie nie roznilo to jak sadzisz czy bylby az taki krzyk?

    Do tej pory klienci nie mieli takich mozliwosci. Zauwaz, ze zadne inny bank
    nie ma Forum. Klienci jednak zaczeli go (tak jak ty) wykorzystywac do
    swoistego szantazowania banku, uwazajac, ze ma on obowiazek sluchania
    wszelkich uwag. Troche umiaru.

    > Obecnie, kiedy juz sa nowe oplaty ciagle w korespondencji przychodza
    > stare toip, jesli to nie jest dezinformacja i nierzetelna informacja
    > to co?

    Owszem jest wielka jedna wtopa, jednak zapisy pozwalaja na takie dzialania.
    Aktualna TOiP jest na stronie, w systemie transakcyjnym. Zrozum wreszcie, ze
    wprowadzenie takich a nie innych oplat bylo spowodowane dzialaniami innymi
    niz mBankowcy. Bank nie mial na to podejrzewam zadnego wplywu.
    ty jadnak zachowujesz sie jak rozhisteryzowany dzieciak, ktory placze ze mu
    mama nie kupi lizaczka, nie rozumiejac, ze nagle skonczyl sie limit na
    karcie.
    To nie jest partnerskie traktowanie banku z Twojej strony. Ty reprezentujesz
    tzw. klienta terroryste. Najglosniej krzyczy, najwiecej wymaga, najwiecej
    sklada reklamacji - a jak sie okaze pieniedzy w ogole nie trzyma na rachunku
    i po prostu jest typem pieniacza, jakich w naszym narodzie wielu.

    > Nie udawaj greka. Filozofia mbanku to m.in. to co jest umieszczone na
    > tych stronach i kolejnych:
    > http://www.mbank.com.pl/wiecej/filozofia1.html

    Ok. Teraz powiedz mi jak ta filozofia przeklada sie na rachunek zyskow i
    strat i czy bank nie ma prawa zmiienic filozofi skoro dalsze utrzymywanie
    dotychczasowej polityki groziloby w dluzeszej perspektywie zamknieciem
    banku?!?

    > Co nie usprawiedliwia mbanku i nie uniemozliwia powolania sie
    > skarzacym na ten punkt.

    Uwazaj, zeby ciebie bank nie zaczal scigac za naruszenie dobrego imienia.
    Zebys sie nie zdziwil.

    > Rozmawiamy o etyce, zapomniales? Co z tego, ze nie musi, skoro
    > blokowanie wszystkich pytan odnosnie przeprowadzonych badan jest po
    > prostu unikaniem z premedytacja podawania rzetelnych informacji, a o
    > tym m.in. traktuje ten punkt.

    To poczytaj calosc, a nie wybiorcz. Pracownik ma oboawiazek dotrzymania
    tajemnicy bankowej. Jakby nie partzec to jest tajemnica i konkurencja duzo
    dalaby, zeby dowiedziec sie wiecej na ten temat. Nie uwazasz, ze bank ma
    prawo nieinformowac o tym? Nie uwazasz wreszcie, ze bank ma prawo za
    dotychczasowe twoje dzialanie po prostu olac cie najnormalniej w swiecie? Ma
    prawo,. Byc moze nawet z niego korzysta :D

    > Dla banku moze nie, ale dla reszty klientow jak widac jest i zasady
    > tego punktu sa lamane.

    Nie sa lamane. (i co mi zrobisz? ;)

    > I przy okazji nuruszyl punkt 3. i 5. rozdzialu III.

    Nie naruszyl.

    > Zapytaj tej osoby, ktora to stwierdzila (nie anonimowo).

    A ktora to?

    > Skoro nie zaprzeczaja, nie kasuja tresci, ktore kasowac powinni
    > chociazby w zwiazku z wlasnymi wytycznymi: "Zastrzegamy sobie też
    > prawo do usuwania wypowiedzi, które w treści lub formie rażąco
    > rozmijałyby się z charakterem tego forum.", natomiast kasuja post, w
    > ktorym jedynie zacytowalem zasady dobrej praktyki bankowej to co mam
    > o tym sadzic? Co Ty bys sadzil?

    Moze nie chca sie w toba wdawac polemike, bo widza, ze floodujesz watek?
    Ze nie przyjmiesz _zadnej_ argumentacji? Ze masz juz wyrobiona opinie?
    Dyskutowac mozna, ale po co to robic z kims, kto nie jest nastawiony na
    dyskusje ale na walke?

    > Powodow do zaskarzenia do Komisji Etyki Bankowej dali az nadto.

    No to tylko czekam, az zaczniesz cos robic, a nie gadac! :P