  • Data: 2014-04-03 20:32:31
    Temat: Re: mBank - traktuje ludzi jak idiotow
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-03 15:48, Adam Wysocki pisze:

    > Niunia ma skrypt dla debili i musi się go trzymać, coś jak "proszę
    > zresetować modem" w kablówkach. Poproś o połączenie z supervisorem,
    > on powinien myśleć bardziej elastycznie.

    Do mnie zadzwoniła wczoraj jakaś pani z centrum finansowego. Zapytałam
    co to za centrum, to powiedziała, ze firma współpracująca z mBankiem.
    Proponowała kredyt, podziękowałam na Nie.
    W Biurze Numerów 118913 dowiedziałam się, że to firma ASPIRO, niby też
    mBank.
    Konto w mBanku otwierałam przez internet i nie podoba mi się, ze mBank
    rozsyła na prawo i lewo czyjeś dane osobowe.

    --
    animka