    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - ukryte oplaty
    Date: 2 Sep 2004 06:52:40 GMT

    In article <ch6c75$mdg$1@news.onet.pl>, ROBBO 2 wrote:
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    5,1#69
    > "mBank nie pobiera żadnych prowizji od transakcji bezgotówkowych
    > realizowanych kartami płatniczymi - zasada ta dotyczy wszystkich kart
    > - także eKARTY i zakupów w Internecie."
    >
    > Przewalutowanie nie jest prowizja wiec jest w porzadeczku.

    To oczywiste, że przewalutowanie nie jest prowizją. Bank za to
    pobiera prowizję za przewalutowanie, które odbywa się podczas niektórych
    transakcji bezgotówkowych. Przy czym na innej stronie mówi, że od
    takich transakcji prowizji nie pobiera.

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę