eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - zakładanie konta, oszustwa mLinii itd - PRZESTRZEGAM › Re: mBank - zakładanie konta, oszustwa mLinii itd - PRZESTRZEGAM
  • Data: 2003-07-23 11:03:58
    Temat: Re: mBank - zakładanie konta, oszustwa mLinii itd - PRZESTRZEGAM
    Od: p...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Miałes takie szczęście :P

    Pare postów nizej opisałem wrażenia z zakładania konta w mbanku i inteligo.
    W mbanku trzeba sie nieco nameczyc, no ale wszystko jest za darmo.
    W inteligo załozyli mi konto w tydzień gwoli ścisłości :)

    Problemy z mbankiem bbyc może wynikaja z ich darmowości, masa ludzi do nich
    wali, i zawsze gorzej sie pracuje gdy na biurku lezy 500 podań okonto a nie 5.
    Zdarzają się też posty o złym funkcjonowaniu, nie respektowania dyspozycji,
    osobiście nie zdarzyło mi się nic takiego, mało tego jestem skłonny uznać, że
    takie nieścisłości wynikaja z nieznajomości regulaminu mbanku, lub
    nieznajomości obsługi swego konta.
    Nie raeklamuję zadnego banku, ale mam konto w mbanku i płacę z niego wszystko,
    bezproblemowo, konto inteligo mam dla wypłat bankomatowych, dla których mbank
    jest neico zacofany pod wzgledem ilosci punktów.

    To tyle. mIłego dzionka :)

    KRZYCHO