  • Data: 2010-06-23 18:33:35
    Temat: Re: mBank żondzi
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-23 15:57, Liwiusz pisze:

    > Chcesz rozwiązania problemu, to go opisz dokładnie, a nie linkujesz do
    > jakichś trollowych dyskusji.

    Nie trollowych, a normalnych. Ale OK, napisałem im tak:

    ===========

    Witam,

    spróbuję jeszcze raz. To nie problem mój z moim kontem, a wszystkich.
    Format pliku CSV oznacza, że można go filtrować, sortować i przetwarzać
    przy pomocy różnego oprogramowania, w tym arkusza kalkulacyjnego.
    Warunkiem jest to, żeby poszczególne pola były oddzielone zgodnie z
    zasadą, znakiem średnika lub podobnym, byle schematycznie.

    Niestety w waszych plikach CSV wrzucono w jedno pole tytuł przelewu i
    dane nadawcy. Nie jest więc możliwe zrobienie zestawień typu ,,wszystkie
    przelewy do Kowalskiego'', ,,wszystkie przelewy do ludzi z Zabrza'',
    ,,wszystkie przelewy o tytule KACZKA'' czy ,,wszystkie przelewy na konto
    X''.

    Prawidłowo zbudowany plik CSV odpowiadałby polom w bazie danych, a więc
    zlane w jedno pole powinno zostać podzielone np. tak:

    Nazwa kontrahenta; adres kontrahenta; miasto kontrahenta; konto kontrahenta

    wtedy można by zastosować choćby arkusz do zrobienia newralgicznych
    zestawień. W tej chwili jest to po prostu niemożliwe.

    Dlatego proszę o przekazanie problemu technikom, a nie odsyłanie mnie do
    mLinii, która mi nie pomoże, bo nic więcej autoryzacja moja nie wniesie.

    czy teraz jasno, czy jeszcze za mało?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek