  • Data: 2009-03-05 16:38:18
    Temat: Re: [mBanki] Wyższe oprocentowanie w eMax+
    Od: "JanKo" <b...@m...tu> szukaj wiadomości tego autora

    Agent Mariusz nadaje:

    > I podwyzka oprocentowania na 4,25% naprawde jest konkurencyjna w
    > stosunku do oferty Eurobanku, Aliora, VWB, czy tez lokatek killer na
    > 7%, badz lokat open-fajansowskich?

    Różnica ułamka procenta rocznie dla konta oszczednościowego w walucie
    która straciła prawie 50% wartości w ciągu kilku miesięcy nie ma
    praktycznego znaczenia. Po pierwsze to jest jednak PODWYŻKA w momencie
    kiedy wszyscy spodziewali się obniżki. Nie na tyle by szaleć i gnać z
    oszczednościami na złamanie karku ale dla mnie to siurpryz wart
    odnotowania. Warunki innych lokat systematycznie się pogarszają.