    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mTransferu z KK via bluecash...c.d.
    Date: Fri, 25 Nov 2011 22:57:23 +0100

    W dniu 25.11.2011 22:37, Simple Man pisze:

    > Ja poczekam do 30.11 i prewencyjnie przesunę sobie datę generowania
    > wyciągu na 28.12. Raz na 3 miesiące (częściej się nie da) taka operacja
    > jest tak czy inaczej opłacalna.

    A teraz kiedy ci sie generuje?
    Ja mam na jednej karcie wyciag 26 (teraz wyciag wygeneruje sie dopiero
    28, bo weekend), a na drugiej 17. I teraz zastanawiam sie czy:
    a) na tej pierwszej przesunac generowanie wyciagu na 23
    czy moze
    b) splacic cala karte teraz za kilka dni, po wygenerowaniu wyciagu i od
    razu 30.11 znow wyprowadzic cala kwote po raz ostatni (jesli na forum
    nie zaszla sciema)

    Wydaje sie, ze a) bedzie sensowniejsze, bo w b) bede mial 3 dni wiecej
    odsetek, ale bede musial zaplacic koszty BC teraz... Tylko czy mi
    przesuna w weekend date generowania.

    Z druga karta nie ma problemu, bo na pewno bede przesuwal dzien
    generowania wyciagu.