  • Data: 2008-09-04 17:03:52
    Temat: Re: mała czarna z mBanku...
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS napisał(a):
    > no i wyjaśniło się, mBank zaoferował klientom "platynę"...

    Oferta kiepska. Po prostu normalna KK tyle, ze z wyszym limitem
    maksymalnym. Jej "prestiz" jest watpliwy, bo i warunki do otrzymania tej
    karty sa niewielkie (jak na produkt najbardziej luksusowy), a i sam bank
    raczej nie wyglada na prestizowy. Warunki do zwolnienia z oplaty rocznej
    sa kosmiczne - mogli chociaz dac takie cos jak w Multibanku (albo obrot
    albo ilosc).

    Dodatkowo karta nie ma jakichs wielkich bonusow dodatkowych - wszelkiego
    rodzaju ubezpieczenia to juz bylo i jest nadal. Prawie wszedzie.

    Niskie oprocentowanie ? Klient "prestizowy" tak czy inaczej nie bedzie z
    tego korzystal (a jak bedzie to pewnie wyjatkowo) wiec po co mu to (to
    tak samo ciekawe jak montowanie gratis instalacji gazowej do nowego
    mercedesa) ?

    Szeroko reklamowane rabaty nadal sa kiepskie w porownaniu do Citibanku.

    Jak dla mnie oferta zupelnie przecietna. Fajnie, ze karta jest w ofercie
    ale jak dla mnie, nie sprawia to w najmniejszym stopniu, ze oferta
    mBanku jest choc minimalnie bardziej interesujaca.

    --
    Mithos