  • Data: 2004-02-17 20:27:37
    Temat: Re: mały kredyt, gdzie najlepiej ??
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    domin napisal/a:

    > Wlasnie tez mam konto w mBanku :-) Jak mowilem, nie orientuje sie w
    > tym temacie i nawet nie wiedzialem ze do uzyskania kredytu trzeba
    > miec w danym banku konto :/

    niby nie trzeba, ale wiążą się z tym większe odsetki (porada: jeżeli
    będziesz miał oddać te 3tys. w ciągu 10 dni od pożyczenia to bierz w
    Providencie - oddaj 10-tego dnia - bez odsetek :)))
    W mbanku jest taki problem, że trzeba poczekać na rozpatrzenie wniosku,
    kuriera itd. - to trwa kilka tygodni (ale może po odpływie gołoty będą
    reagować szybciej).
    A provident takich co spłacają w ciągu 10 dni całość wpisuje na "czarną
    listę" na kilka miesięcy i nie można już od nich pożyczać ;-))

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy