  • Data: 2011-07-05 22:11:15
    Temat: Re: [mbąk] sfi mbanku opinie
    Od: " " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    marcin <m...@m...ru> napisał(a):

    > dzień dobry,
    >
    > Czy ktoś mógłby przedstawić wady i zalety korzystania z sfi mbanku ? Nie -
    > nie pytam "ile idzie zarobić" - bo o funduszach coś niecoś wiem. W sieci nie
    > znalazłem miarodajnych opinii - albo bełkot "że oszukujom" albo faryzejskie
    > zachwyty...
    >
    > Jak się tym pracuje ? Jakie _realne_ koszty zakupu i zbycia jednostek
    > uczestnictwa ? Takie jak w "normalnych" TFI czy inne ? Jakie TFI warte uwagi
    > tam występują ?
    >
    > pozdr

    Zalety: dużo - kupujesz, sprzedajesz, konwertujesz fundusze bez prowizji.
    Czyli już jesteś do przodu co najmniej 1-2% (lub więcej).
    Kupujesz wiele funduszy bez większych barier - pierwszy zakup często od 100
    zł (choć są i takie, że trzeba kilka tysięcy wyłożyć).
    Jest fundusz ETF na WIG40, moim zdaniem interesujący.
    Duży wybór funduszy (pieniężne, obligacyjne, akcyjne, mieszane).
    Minusów zasadniczo nie ma - chyba, że ktoś nie doczyta FAQa albo nie rozumie
    jak działają fundusze.
    SFI to chyba najbardziej udany produkt mBanku.

    _realne_ koszty zakupu i zbycia jednostek uczestnictwa są takie, jak podano
    na stronach mBanku. Jeśli dochodzi do jakiś pomyłek (sporadycznie -
    wnioskując z wpisów na forum mBanku) to składasz reklamację. I tyle.