-
Data: 2014-09-17 09:59:33
Temat: Re: [mbank] 12 miesięcy to jednak nie 12 miesięcy
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "neoniusz" napisał w wiadomości
W dniu 16.09.2014 o 20:49, uars pisze:
>>> Ja juz przestalem ryzykowac i zostawilem sobie tylko jedna karte w
>>> mBąku
>>> zeby nie ryzykowac, bo troche by trzepnela oplata.
>> Ja też nie ryzykuję i nie zostawiłem sobie ani jednej karty w tym
>> zajebistym banku.
>> Transakcja bezgotówkowa to prezent dla banku, za który powinien się
>> odwzajemnić moneybackiem. Nie chce nawet pisać o jakichś opłatach
>> za
>> kartę bo to rozbój w biały dzień!
Przy karcie kredytowej nie jest tak rozowo, bo to jednak kredyt. A
prowizja od sklepow wlasnie spadla.
>Hmmm, jak wolisz. Ja za zadna karte nie zaplacilem nigdy a od mBanku
kryteria zwolnienia sa jednak dosc wygorowane.
>Dla mnie ta karta jest po prostu wygodna, system w porownaniu z
>innymi bankami dziala naprawde onlajnowo, wszystko jest na biezaco.
No coz, widzialem wlasnie jak to wyglada w DB. Horror to malo
powiedziane.
Ale inne banki chyba nie sa rownie zle jak DB, wiec karta jak karta.
I inne banki tez chca rozne oplaty.
>Nie jest to moj glowny bank, ale akurat karty stad uzywam jako
>glownej i nie widze z nia problemow, za moneybackiem nie placze ;)
No wiesz, kwestia podejscia, 70zl rocznie to przeciez niewygorowana
oplata :-)
Tylko po co placic bankowi, skoro bank moze placic tobie :-)
Po spadku prowizji moneyback sie chyba jednak skonczy.
>No i dzieki posiadaniu pieknej karty w zamierzchlych czasach nadal
>tkwie w grupie obslugiwanej przez "opiekunow klienta" co powoduje, ze
>kazdy kontakt z bankiem nie przyprawia mnie od dreszcze ("Czas
>oczekiwania na połączenie z Opiekunem trwa nie więcej niż 10
>sekund"). Nie zebym tam dzwonil jakos intensywnie, ostatnio dzwonilem
>moze z rok temu, ale jak sie czasem czyta o historiach w stylu
>czekanie kilkanascie minut na polaczenie to lepiej miec niz nie miec.
A z tym glupia sprawa - telefonicznie owszem "prosze czekac".
Ale jak klient uzyje nowoczesnej formy komunikacji i polaczy sie z
ekspertem z komputera, to natychmiast.
Dziwna polityka ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.09.14 18:09 neoniusz
- 17.09.14 20:25 Eneuel Leszek Ciszewski
- 18.09.14 13:20 J.F.
- 18.09.14 18:06 Eneuel Leszek Ciszewski
- 19.09.14 21:40 osa
Najnowsze wątki z tej grupy
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto