    From: "Andrzej Robisz" <A...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - 3 zł / miesiąc za prowadzenie konta
    Date: Wed, 28 Jan 2004 14:48:53 +0100

    > A co kolega, ankiety wypełnia... Ankieta z mBanku już była...
    > Dajmy sobie spokój z rozwlekaniem się nad tym mBankiem...
    > --
    > Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

    Po prostu rozważam mbank, jak ciekawy przypdek biznesowy. Firma zdecydowała
    się strząsnąć frajerów. Jest to dobry i oczywisty ruch. Musi to zrobić tak,
    by zostawić dobrych i nalepszych, a resztę wypędzić. Zastanawiam się co
    zrobiłbym na ich miejscu, bo akurat wydaje mi się ze nie opłatę za przelewy.
    Wydaje mi się, że to nie jest rozwleganie bo dotyczy każdego banku i inne
    "bezpłatne" za tym pójdą.

    AR