  • Data: 2004-07-29 19:41:05
    Temat: Re: [mbank] Reklamacja i "zaginiony" list
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Jul 2004 14:42:10 +0200, "Jocker Clio 1,4"
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    ><ciach>
    >
    >IMHO - sytuacja niemozliwa, nie chce mi sie wierzyc ze mogliby dopuscic sie
    >takich zaniedban.
    Hehe ... ciesz się, że sam tego nie doświadczyłeś ... błogosławieni,
    którzy nie widzieli a uwierzyli :))).

    > czytajac czasami tego typu posty zastanawiam sie czy nie sa
    >wynikiem czyjejs wyobrazni.
    Nie ... np. moje konto w mbanku jest obsługiwane świetnie, odpalenie
    SFI zajęło 2 dni, jak zakładałem konto (5 miesięcy po uruchomieniu
    mbanku) to procedura przebiegła bardzo szybko i bezboleśnie, dodatkowe
    eMaxy z dnia na dzień, listy haseł jednorazowych przychodzą po 3
    dniach od zamówienia, nowe karty i piny równie szybko ...
    Ale konto mojej żony jest w trakcie otwierania już chyba ze 2 lata (a
    może i dłużej), prośby ponownego przesłania umowy spełzają na niczym
    :((. "Zaginęła" pierwsza umowa przesyłana do żony, ale chyba po prostu
    nie była nigdy wysłana i kolejnego egzeplarza nie udaje im się wysłać.
    Ale to ich strata, żona wchodzi już w wiek wysokozarobkowy ;) i to oni
    jej kasy nie zobaczą i tyle ... choć przyznać trzeba, że oferta mbanku
    dla młodych gniewnych jest świetna dzięki SFI, ale zawsze pozostaje
    multi ;).

    > Gro moich znajomych cala moja rodzina ma konta w Mbanku, i to od
    >kilku lat i jakos nigdy nic nieprzyjemnego sie nie przytrafilo
    > a nie chce mi sie wierzyc w tzw szczesciarstwo
    > BTW - nie pamietam dokladnie, ale na 99% nie wysylalem umowy z
    >dokumentami listem poleconym
    Ja wysyłałem, przesyłki zwykłe bankom zawsze giną ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com